Akhbar Tempatan

Madah Negarawan

Madah Negarawan

Popular Posts

Tetap Aspirasi

Proses penamaan calon hari ini berjalan lancar dan tenang. Calon-calon yang bakal bertanding sudah kelihatan dan tiada lagi sebarang konspirasi GGB. Ia telahpun tamat.
.
Apa yang pasti semangat kedua-dua belah pihak baik dari kem Pro-A dan Pro-M untuk menghadapi PRK semakin berkobar-berkobar. Tidak lupa juga calon-calon persendirian yang bertanding atas tiket Bebas, bersedialah untuk menghadapi saingan dan cabaran di pentas PRK.

Bagi calon-calon Aspirasi, saya secara terbuka sudah semestinya memberi sokongan yang tidak berbelah bahagi terhadap perjuangan anda terjun ke bidang kepimpinan universiti. Tiada yang lebih bermakna apabila kita menerima sokongan, bantuan dan kepercayaan daripada rakan-rakan di sekeliling untuk menggalas tanggungjawab dan menghadapi cabaran politik kampus bersama-sama.
Mesej untuk warga Apirasi, teguhkan pendirian, tingkatkan keupayaan dan sematkan perasaan cinta pada Aspirasi dan universiti. Sebagai manusia kita mempunyai hak memilih. Saya berhak memilih untuk bersama perjuangan Aspirasi dan anda juga berhak menentukan jalan anda sendiri.
Sudah semestinya medium yang ada ini mampu memberi sedikit inspirasi dan sokongan terhadap calon pilihan kita - calon Aspirasi. Perselisihan dan konflik tidak dapat dielakkan dan itu merupakan 'warna-warni' kehidupan. Apa jua yang berlaku ia tidak merubah pendirian dan sokongan kita.
Tetap Aspirasi.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain-lain Cerita di OH BELOG!